Monday 30 May 2011

"3L": Love L License ..LOL..=D

Lalala...im hepi coz..im now continued my L driving license at MoHd L company,Beepee..Tapi...yang x bestnye, still blja dengan Pak D lg..uwaaa,xmau2..pakcik tu sgt2 garang n looks Wierd..huhu,sory pakcik D..Saya bukan tak suka kat pakcik tapi..pakcik bukan saya fobia kat pakcik,lagi2 bila minit yang terakhir nak abis kelas driving..Nak tau x sebab ape???...sebab....

1.pakcik tu selalu sergah saya masa memandu..
2.Pakcik tu sgt2 garang
3.dia selalu citer yang lebih2 je .."over laa"
4.Dia selalu suh sy wat pahala.."bg derma kat dia"
5. Dia nampak weird sbb asyik mintak derma macam2..

uwaaaa,pakcik D..maafkan saya..saya xnak mengata pakcik..tapi,saya xtau nak citer kat siapa..saya bukan xnak bagi sedekah,dapat pahala macam yang pakcik cakap..tapi, saya tak keje lg..duit yang saya ade pun mak sy yang bg..nak g mana2 pun orang duk hantar sy lg pakcik..macam mana sy nak derma selalu kalau hutang sy kat PTPTN pun x settle lg..insyaAllah.pakcik satu hari nnti sy dah kje sy cari pakcik,n bg derma kat pakcik..uwaaa..
saya dah jadi fobia dengan pakcik..saya takut,xtau macam mana nak bg excuses bila pakcik kata bagi 10sen pun xpe..x tergamak saya..saya takut kalau sedekah dah jadi x ikhlas,nanti saya xdapat pahala..dosa pula yang saya dapat..maafkan saya pakcik D..

Kete 'L' lesen agung..tapi kete pakcik D tu yang buruk..xde kat sini..uhuu..


p/s: dah macam psycho pun ade gak..ape2pun,tuk training drive kali nie..aku dah pandai "melawan" sikit..ade je jawapan aku bagi kat pakcik tu tuk excuse dr ke"wierd"an dia..ape2pun,ilmu drive yang pakcik D bg kat aku..memang Terbaikk laaa..aku suka dia marah,sebab dia buat aku lebih alert lagi lepas tu..teguran yang positif,aku terima dgn hati terbuka..tapi,kalau yang "pelik"(xberani nak story) tu mmg aku buang keluar dr telinga kiri cepat2...fuh~...S.C.A.R.Y lorhhhh!!..

No comments:

Post a Comment